معرفی سایتهای کسب درآمد اینترنتی

تو این وبلاگ به معرفی و بررسی سایتهای کسب درآمد اینترنتی ، ایرانی و خارجی میپردازم

معرفی سایتهای کسب درآمد اینترنتی

تو این وبلاگ به معرفی و بررسی سایتهای کسب درآمد اینترنتی ، ایرانی و خارجی میپردازم

کسب ارز دیجیتال رایگان از سایت allcoins

allcoins یک فاست ارز دیجیتال با سابقه و در حال پرداخته که مینیمم برداشت پایینی  داره و شما میتونید در زمان کوتاهی با فعالیت خودتون به حداقل برداشت برسید. هر 5 دقیقه یک بار میتوانید تو این سایت کلایم کرده و ارز دیجیتال مورد نظر خودتونو دریافت کنید. روشهای دیگری مانند ماین کردن و کلایم خودکار نیز در این سایت وجود داره. همچنین با جذب زیر مجموعه میتونید  درآمد خودتونو تو این سایت افزایش بدید.

لینک ثبت نام

کسب درامد از سایت ایرانی جت باکس

جت باکس یک سایت کلیکی ایرانیه که دارای سابقه چندین سالست و طی این سالها تونسته به تعهداتش به خوبی عمل کنه. تو این سایت میتونید از طریق دیدن تبلیغات، جذب و اجاره زیر مجموعه کسب درامد داشته باشید. خودم در حدود 3 ساله تو این سایت فعالیت میکنم و از خدماتش چه بابت کسب درامد و چه بابت تبلیغات و آگهی ها راضی بودم. لینک ثبت نام در جت باکس را در ادامه برای شما قرار میدم.

ثبت نام در جت باکس

کسب درامد از سایت اپیزو

کوتاه کردن لینک یکی از راه عالی برای کسب درآمد از اینترنته. تو این روش با فعالیت خودتون و وقت گذاشتن میتونید درامد خوبی داشته باشید. سایت opizo  این امکان رو برای شما فراهم میکنه که هر لینکی رو کوتاه کنید و با اشتراک گذاشتن لینک کوتاه شده در فضای اینترنت به ازای هر بازدید درآمد کسب کنید. کسب درامد از این روش محدودیتی نداره و هر چقدر فعالیت شما بیشتر باشه درامد بیشتری هم به دست خواهیدآورد. به طور خلاصه و ساده روند کار اینطوریه که شما یه مطلب جذاب در اینترنت پیدا میکنید. لینکشو در اپیزو کپی کرده و لینک کوتاه شده رو دریافت میکنید و با اشتراک گذاری این لینک کوتاه در جاهای مختلف مثل فروم ها، تایپیک ها، شبکه های اجتماعی و ... کسب درآمد میکنید. چندین سایت واسه کسب درامد از لینکهای کوتاه شده وجود داره اما طبق تجربه ای که خودم داشتم کار کردن با اپیزو از بقیه سایتها راحت تره و درآمدتونم میتونید به ریال دریافت کنید. در ضمن سابقه خوبی داره و کاملاً معتبره.

لینک ثبت نام در اپیزو


کانال تلگرام سایت اپیزو

کسب درامد از سایت ایرانی رنک باز

رنک باز یه سایت ایرانی کسب درآمد و افزایش بازدیده که چند وقتیه فعالیت خودشو شروع کرده و توسط من تست شده و پرداخت داره. با ثبت نام در این سایت 1000 تومن جایزه ثبت نام به شما تعلق میگیره و شما میتونید تو این سایت از طریق جستجو گوگل، بازدید خودکار و ... کسب درامد کنید. حداقل میزان برداشت از این سایت 10000 که بعد از یه مدت کوتاه فعالیت میتونید برداشت کنید.

لینک ثبت نام در رنک باز

گروه تلگرامی کاربران رنک باز