معرفی سایتهای کسب درآمد اینترنتی

تو این وبلاگ به معرفی و بررسی سایتهای کسب درآمد اینترنتی ، ایرانی و خارجی میپردازم

معرفی سایتهای کسب درآمد اینترنتی

تو این وبلاگ به معرفی و بررسی سایتهای کسب درآمد اینترنتی ، ایرانی و خارجی میپردازم

دانا باکس

تو این پست سایت کسب درآمد ایرانی دانا باکس رو به شما معرفی می کنم این سایت تازه کارشو شروع کرده و در حال تسته و در آینده اطلاعات بیشتری ازش در اختیارتون میزارم. شما تو این سایت میتونید با دیدن آگهی، جذب و اجاره زیر مجموعه و خرید سهام کسب درآمد کنید. در زمان ثبت نام 5 هزار تومان هدیه به من داد. و یه بخش بازی شیر یا خط هم داره که میتونید چند مرتبه در روز شانس خودتونو برای بردن جایزه 500 تومنی امتحان کنید. فعلا در شروع کارش دانا باکس خوب شروع کرده باید منتظر موند و دید که این سایت در آینده چطور عمل میکنه ( این سایت در حال تست میباشد)


دانا باکس اسکم شده است در این سایت فعالیت نکنید

لینک ثبت نام

کسی درآمد از سایت سورف آی پی ایرانی

آیپی ایرانی یک سایت سورف و افزایش بازدید ایرانی است.شما میتوانید در این سایت به وسیله سورف خودکار، جستجو گوگل و جذب زیر مجموعه درآمد کسب کنید. یکی از مزیت های این سایت باز شدن همزمان چند سایت در هنگام بازدید خودکار است که به شما اجازه میدهد سایتهای بیشتری را در زمان کمتر مشاهده کنید. این سایت سابقه خوبی داشته و  پرداختهایش بین 7-14 روز کاری انجام میشود و تا به حال مشکلی نداشته. شما میتوانید زمانی که به سیستم خود نیازی ندارید با استفاده از بازدید خودکار درآمد کسب کنید همچنین اگر صاحب وبلاگ یا سایتی هستید و به دنبال کاهش رتبه الکسا و افزایش بازدید هستید هم ای پی ایرانی میتواند به شما کمک کند.

لینک ثبت نام

سایت کسب بیت کوین رایگان فری بیت کوین

سایت فری بیت کوین چندین ساله که داره فعالیت میکنه و همیشه پرداختهاش منظم بوده. شما برای کسب درآمد از این سایت میتوانید هر یک ساعت یک بار به آن سر بزنید و با رول زدن بیت کوین رایگان کسب کنید. مقدار بیت کوینی که به شما میده ثابت نیست و اگر خوش شانس باشید مقادیر بالایی دریافت میکنید برای استفاده از این سایت باید فیلتر شکن داشته باشیذ و با ایپی غیر ایرانی وارد شوید.


لینک ثبت نام

معرفی سایت های کسب درآمد از اینترنت

خدمت دوستان عرض کنم که سایتها معرفی شده در این وبلاگ همگی توسط خودم از نظر اعتبار و پرداختی چک شده و سپس به شما معرفی میشوند. اگر سایتی در اینده مشکل پیدا کنه و اصطلاحاً اسکم بشه  سریعاً همینجا به دوستان اطلاع میدم.

دوستان هر گونه سوالی در مورد سایت ها داشتید میتونید به ایدی تلگرام mahyarak1 پیام بدید و با من در ارتباط باشید.

هشدار: دوستان بنده سرمایه گذاری در هیچ سایت ایرانی و خارجی رو پیشنهاد نمیکنم دلیلش هم تعداد بالای سایتهای اسکم شده طی سالهای اخیره که نشون میده این کار دارای ریسکه بالایی میباشد. اگر کسی قصد انجام سرمایه گذاری در سایتی رو داره لازمه با دید باز و آگاهی از ریسکش این کار رو انجام بده. سعی میکنم تو این وبلاگ بیشتر سایتهایی رو معرفی کنم که عمر بالایی داشته باشند و شما بتوانید با فعالیت خودتون و بدون سرمایه گذاری به درآمد برسید .

                           سایت                   لینک ثبت نام                 وضعیت
 میترا رنک  لینک ثبت نام  قدیمی و بسیار معتبر
 2 کپچا لینک ثبت نام  قدیمی و بسیار معتبر
 کلیک طلا                 اسکم                اسکم
 adbtc لینک ثبت نام  قدیمی و بسیار معتبر
 پی سی رنک لینک ثبت نام  قدیمی و بسیار معتبر
 جت باکس  لینک ثبت نام    قدیمی و بسیار معتبر
 فیس نما لینک ثبت نام   قدیمی و بسیار معتبر
 coinpayu لینک ثبت نام             معتبر
 کویین برد  لینک ثبت نام
             معتبر
 رنک ایرانی لینک ثبت نام  قدیمی و بسیار معتبر
 فری بیت کویین لینک ثبت نام  قدیمی و بسیار معتبر
 آی پی ایرانی لینک ثبت نام  قدیمی و بسیار معتبر
 کانفوتیک لینک ثبت نام جدید
 آرون تاو لینک ثبت نام جدید

 ماهان سورف لینک ثبت نام مناسب برای کسب کسب زیر مجموعه
 پارت کلیک لینک ثبت نامقدیمی و بسیار معتبر
     میکرو والت   Express Cryptoلینک ثبت ناممعتبر
 کویین پلی لینک ثبت نامقدیمی و بسیار معتبر
 فری اتریوملینک ثبت نامدر حال پرداخت
 فاست پی  لینک ثبت ناممعتبر
 addoge سورف دوج کویین  لینک ثبت نام در حال پرداخت
 تایپایران  لینک ثبت نامقدیمی و بسیار معتبر
فری لایت کویین  لینک ثبت نامقدیمی و معتبر
 دیجی تاسک (کسب دوج کویین رایگان)     لینک ثبت نامدر حال پرداخت
 رنک باز  لینک ثبت نامدر حال پرداخت
اپیزو  لینک ثبت نامدر حال پرداخت
   allcoins (ارز دیجیتال)            لینک ثبت نامدر حال پرداخت
 سایت خارجی linxium                   اسکم             اسکم
بیت کویین کلیکس                 اسکم             اسکم
.

   satoshitap            اسکم                   اسکم
 پی98 (صرافی ارز دیجیتال)  لینک ثبت نام  قدیمی و بسیار معتبر
coinadster لینک ثبت نام در حال پرداخت ( حساب فاست پی)
surf-trx (کسب ترون)                 اسکم                           اسکم
سیف باکس                 اسکم                      اسکم
سیف رنت                 اسکم                      اسکم



























سایت 2 کپچا

سایت 2 کپچا بدون شک یک سایت عالی برای کسب درآمد دلاریه. بعد از ثبت نام در این سایت و تنها با حل کپچا شما میتونید درآمد کسب کنید. در امد خودتونو میتونید به روشهای مختلفی از جمله بیت کویین و پرفکت مانی دریافت کنید. برای کسب درامد بیشتر میتونید نرم افزار این سایت رو بر روی کامپیوتر یا گوشی خود نصب کرده و درآمد بیشتری کسب کنید. تعداد کپچا هایی که این سایت به شما میده در طول روز بدون محدودیته و این به خود شما بستگی داره که چقدر وقت میزارید. تجربه ای که خودم داشتم با نصب برنامه این سایت و فعالیت تونستم روزانه به درآمد بین 1 تا دو دلار برسم که با توجه به قیمت دلار در کشور ما مبلغ قابل قبولیه. فقط نکته ای که باید رعایت کنید اینه که در زمان فعالیت اگر کپچایی به نظرتون نا مفهوم بود اونو رد کنید و اشتباه وارد نکنید چرا که اگر تعداد اشتباهات شما در این سایت زیاد باشه ممکنه حساب شما مسدود بشه.

لینک ثبت نام

سایت خارجی adbtc کسب بیت کویین رایگان

سایت adbtc یک سایت سورفه خارجیه برای کسب بیت کویین رایگان. این سایت دارای چند سال سابقه فعالیت و کاملا معتبره. بعد از ثبت نام و وارد کردن آدرس کیف پول بیت کویینه خودتون میتونید با دیدن تبلیغات به صورت سورف دستی یا اتوماتیک ساتوشی کسب کنید. در ابتدا ممکنه درآمدتون زیاد نباشه اما این سایت قسمتی به اسم ریتینگ داره که شما هر چقدر بیشتر و منظم تر فعالیت کنید عدد ریتینگ شما هم افزایش خواهد یافت تا جایی که حتی میتونید روزانه چند هزار ساتوشی از این سایت دریافت کنید. همچنین میتونید با جذب و خرید زیر مجموعه درامدتونو بیشتر کنید. با درامدی که از فعالیت خودتون کسب میکنید میتونید از قسمت رفرال مارکتینگ زیرمجموعه فعال بخرید.

لینک ثبت نام

سایت کسب درآمد کلیک طلا

کلیک طلا مدت طولانیه که در حال فعالیته و تو این مدت با پرداختیهای منظم و عملکرد خوبش تونسته رضایت کاربرها رو جلب کنه. تو این سایت علاوه بر فعالیت خودتون و دیدن تبلیغات میتونید با جذب، خرید و اجاره زیر مجموعه درآمدتونو افزایش بدید. کلیک طلا در حال حاضر یکی از بهترین سایتهای کسب درآمد ایرانی و کاملاً معتبره که میتونید با خیال راحت در این سایت فعالیت کنید. در ادامه لینک ثبت نام در کلیک طلا رو واستون میزارم.


این سایت اسکم شده است

سایت کسب درآمد ایرانی پونک باکس

پونک باکس یک سایت کسب درامد ایرانیه که چند ماهه فعالیت میکنه و تا اینجا پرداختی هاش بسیار منظم بوده. برای افزایش درآمد علاوه بر دیدن تبلیغات شما میتوانید از جذب، خرید و اجاره زیر مجموعه در این سایت استفاده کنید. در ادامه لینک ثبت نام در پونک باکس رو براتون قرار میدم

پونک باکس اسکم شده است در این سایت فعالیت نکنید

ثبت نام در پونک باکس

سایتهای کسب درآمد پارت کلیک و رنک ایرانی

در این پست دوتا سایت کسب درآمد ایرانیو به شما معرفی میکنم. اولیش پلرت کلیک که چند سال سابقه داره و کاملا معتبره. تو این سایت با صرف 1-2 دقیقه میتونید همه تبلیغات رو با هم ببینید. برای کسب درآمد بیشتر روزی چند بار به این سایت سر بزنید و تبلیغات گوگل رو هم مشاهده کنید همچنین میتوانید با جذب زیر مجموعه درآمدتونو زیاد کنید.

ثبت نام در پارت کلیک

سایت بعدی هم سایت رنک ایرانیه که خیلی خوب عمل کرده تا به اینجا. شما تو این سایت فقط کافیه پنجره خود کار تبلیغات رو باز  بگذارید و مشاهده تبلیغات به صورت خودکار انجام میشه حتی اگه خودتون پای سیستم هم نباشید. شما تنها با فعالیت خودتون میتونید ماهانه در حدود 100 هزار تومان از این سایت درآمد داشته باشید و برای افزایش درآمد هم میتونید این سایت رو به دوستانتون معرفی کرده و زیر مجموعه جذب کنید.

ثبت نام در سایت رنک ایرانی

سایت ایرانی کسب درآمد پک کلیک

پک کلیک هم یک سایت کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات میباشد که چند ماهی است فعالیت خودش رو شروع کرده . علاوه بر دبدن تبلیغات شما میتوانید با جذب، خرید و اجاره زیر مجموعه درآمدتونو بیشتر کنید. در ادامه لینک ثبت نام در پک کلیک رو برای شما قرار میدم.

سایت پک کلیک اسکم شده است و پرداختی ندارد

سایت ایرانی سیف رنت

سایت ایرانی سیف رنت چند ماهی هست که فعالیت خودشو شروع کرده اما در همین مدت خوب و با برنامه ظاهر شده. شما در این سایت علاوه بر فعالیت خودتون و دیدن آگهی ها برای افزایش کسب درآمد میتوانید از خرید و اجاره زیرمجموعه و سرمایه گذاری در بخش سهام هم استفاده کنید. در ادامه لینک ثبت نام در سیف رنت را برای شما قرار دادم.

دوستان این سایت اسکم می باشد

سایت کسب درآمد میترا رنک

  وب سایت ایرانی میترا رنک و وب سایتهای زیر مجموعه آن مانند مجله میترا و میترا دیزاین و ... چندین روش متنوع کسب درآمد را در اختیار شما قرار میدهند که به راحتی میتوانید از آنها استفاده کرده و به کسب درآمد بپردازید. در آمد خودتونو میتونید به طور مستقیم به حساب بانکی منتقل و یا اینکه به صورت ارزهای دیجیتال دریافت کنید. این مجموعه چندین سال سابقه فعالیت داشته و همواره پرداختیهای منظمی دارد. یکی از  سایتهای ایرانی که میشه با خیال راحت فعالیت کرد. در ادامه لینک ثبت نام و در ادامه مطلب  عکس برداشت خودمو براتون میزارم.

لینک ثبت نام

 

ادامه مطلب ...