معرفی سایتهای کسب درآمد اینترنتی

تو این وبلاگ به معرفی و بررسی سایتهای کسب درآمد اینترنتی ، ایرانی و خارجی میپردازم

معرفی سایتهای کسب درآمد اینترنتی

تو این وبلاگ به معرفی و بررسی سایتهای کسب درآمد اینترنتی ، ایرانی و خارجی میپردازم

سایت ایرانی کسب درآمد پک کلیک

پک کلیک هم یک سایت کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات میباشد که چند ماهی است فعالیت خودش رو شروع کرده . علاوه بر دبدن تبلیغات شما میتوانید با جذب، خرید و اجاره زیر مجموعه درآمدتونو بیشتر کنید. در ادامه لینک ثبت نام در پک کلیک رو برای شما قرار میدم.

سایت پک کلیک اسکم شده است و پرداختی ندارد

نظرات 2 + ارسال نظر
یک کاربر چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 10:51

سلام
ببخشید ولی من درباره سایت پک کلیک دارم صحبت میکنم!!

معذرت اشتباه از من بود. پک کلیک چند روزه اسکم شده و الانم امتحان کردم همچنان بالا نمیاد

یک کاربر سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 20:33

سلام
مطمئن هستید؟؟
چون سایت باز شده و پرداختی دارد

بله سایت میترا رنک فعاله و پرداختی داره ممکنه سایتهای زیر مجموعه مثل مجله میترا غیر فعال شده باشه که اونم از قبل اعلام کردند و منم تو همین وبلاگ گفتم اما میترا رنک مشکلی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد